mandag den 17. december 2012

No need for blush right now..

 
 
Nu er jeg ikke udpræget genert, men rødmede alligevel da jeg så mit navn efterfuldt af søde ord dukke op, hos Marilyn's Closet <3
Ditte der har bloggen (en hylst til kvinder & kurver) havde lavet en lille anbefaling af hendes ynglings beauty blogs, der tilfældigvis alle er lavet af kvinder over 30. Min lille blog var heldig også at få en lille bemærkning med på vejen det er jeg MEGET glad for !
Og jo Ditte, jeg kan sagtens tilgive dig for at nævne mig, under en 30+ overskrift.
Så dejligt selskab kan man ikke klage over :)
Jeg har dog tænkt mig at blive ved de 29, jeg rammer om et par uger. Det har virket for min Mor, så jeg tænker jeg vil gøre som hende og blive der et stykke tid :) 
 
Kiss, kiss og så lige et til - KISS <3
 
Ditte fra Marilynscloset.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...