onsdag den 19. december 2012

All about eye's

Det her look er all about eye's !
Først har jeg lagt 'Pink Frost' som highlighter under brynet & i øjenkrogen. Derefter har jeg brugt den mørke lilla 'Diva' som en slags liner, ved den yderste øjenkrog samt en smule i globelinien.
Så blev det ynglings skyggen 'Velvet' tur ! Den er den bevægelige del af låget fyldt op med, fra vippekanten op til globelinien, jeg har også brugt den som liner under øjet. Den rosa/lilla 'cashmere' har jeg brugt til at tone kanderne ud med. Alle skyggerne er fra Make Up Store. De nederste vipper har fået lidt mascara, de øverste behøver ingen hjælp efter mit besøg hos Lash Bar <3
 
Brynene er markeret med et andet ynglings produkt 'Brow Kit' fra elf  <3

 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...