torsdag den 14. juli 2011

Marie Marie Marolle

Min søde lillesøster skulle med sin kæreste (Lt. Dan) til bal på Frederiksberg slot.
Så hun skulle jo lige dulles op :) Kjolen fandt jeg til hende i H&M, den lille lilla jakke havde hun i forvejen.
Vi gik efter et look der var romantisk & klassisk, med en snært af bohéme. 

Brynene er makeret med et eyebrow kit, fra "The queen of eyebrows" Anastasia.
Til basen har jeg brugt en fast mineral pudder 'almost powder make up i farven 04 neutral' fra Clinique.

Alle andre make up produkter er fra Make Up Store.
Som consealer Reflex Cover 'medium' & tilslut Wonder Powder 'Kalahari' som high lighter.
På kinderne har jeg brugt blush i 'Peach' og 'Lust'
På låget er der brugt microshadow's 'Pink Frost' & 'Cashmere' Som eyeliner 'Darkest Shadow' som jeg har fikseret og tonet med microshadow 'Pollution'
Øjnene bliver ekstra feminine og flirtene med vipperne 'Miss'
Til sidst har læberne fået en gang læbestift i farven 'Baby' 

Håret der er delt i en side skilning, har fået lidt ekstra fylde i bunden. Det er samlet i en lidt skødesløs knold i den ene side. For igen at holde looket feminint og lidt bohéme, er det foreste hår snoet blødt væk fra ansigtet. For at holde på frisuren er der brugt Ellnett hårspray & Matas 'Shine Spray' (som jeg elsker !!!)

Og så var hun klar til Bal :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...