torsdag den 21. juli 2011

Bronze..


Det her er efterhånden ved at blive mit go-to sommerlook hvis jeg ikke lige har tid/tålmodighed, til at stå og nusse med detaljer.
Som high ligter under brynet og på kindbenene bruger jeg Wonder Powder 'Kalahari'
Under øjet ligger jeg en kraftig streg med eyepencil 'Gold Digger'
Lineren toner jeg ud med cybershadow 'Sable' som jeg også ligger på hele den bevægelige del af låget.
For at gøre blikket lidt mere intenst, bruger jeg eyepencil 'Seduced By The Dark' i en tynd streg,
langs vipperne. En omgang 'Max Lashes' (mascara) og tilsidst er læberne duppet med lipstick 'Crust'
Alle produkter fra Make Up Store.

Det må gerne være lidt skødestløst, men masser af farve under øjet - alá Olson tvillingerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...