torsdag den 3. november 2011

DOPE!



http://www.annegadegaard.com/

Igår var jeg på musicvideo shoot for gruppen PULS. Jeg har efterhånden arbejdet sammen med drengene en del gange. Denne gang skulle der skydes video til deres nye single DOPE. Det foregik ude i tappehallerne, på trods af det var pissekoldt og jeg lugtede af lejerbål da jeg kom hjem var det en rigtig hyggelig dag :)
Jeg havde min "lille" assistent Julie med (lille fordi Julie er endnu lavere end mig !?! og det er altså ikke så tit den slags sker :) )
Vi hyggede os med chokolade og følte os lidt gamle, fordi ingen af os nogensinde brugte ordet dope :)
Udover Niel & Micky (Puls-drengene) var der også en masse smukke modeller der skulle dulles lidt op, bla. Johanna fra Danmarks næste topmodel.
En rigtig sød pige, jeg er sikker på hun får en fantastisk modelkarriere.
Søde Anne Gadegaard var der også, hun er jo kæreste med Micky. Hun trippede rundt i sine fine nye Louboutin sko. Og det forstår man jo godt, hans sko er fantastiske små kunstværker. Håber snart at skulle makeuppe Anne igen, det er så dejligt med piger der elsker at pynte sig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...