fredag den 26. august 2011

Bio Oil Press Lunch


Foto : Johanne Danshøj

Forleden var jeg til et rigtig hyggeligt event, for Bio Oil på toldboden.
Jeg fulgtes med Johanne fra  Jo's Make Up Blog  vi skulle nemlig lige sludre lidt om et nyt spændende projekt vi har gang i :) Jeg mødte en masse søde mennesker bla. Rikke Charlotte & Emilie fra Delance Fashion .
Nå men vi var der jo ikke kun for at hygge sludre.. Bio Oil er en krops olie der fugter, og efter sigende skulle have en fantastisk effect på ar & strækmærker. Normalt er jeg ikke til olie produkter, da jeg ikke bryder mig om den fedtede fornemmelse. Men den tørre faktisk rigtig fint ind, så man slipper for at skulle stå og lufttørre på badeværelset :)
Jeg har sat Søs til at teste den, da hun altid har været en lille klodsmajor og derfor har små ar all over the place :) Olien har vundet et væld af priser, og topper listerne over de bedst sælgende hudplejeprodukter mod ar & strækmærker i mere end 20 lande. .
Oilen Kan købes i Matas & Dansksupermarkeds butikker fra uge 38, og kommer til at koste 120kr, hvilket jeg synes er en ganske fair pris.

Mit kamera løb selvfølgelig tør for strøm, så jeg har tyv stjålet Johanne's billeder...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...