tirsdag den 8. januar 2013

That time of the month....

Right around that time of the month.... Og nu mener jeg ikke de der herlige dage hvor Mother Nature lige gør en opmærksom på man ikke er preggo..
Nej, taler om en for mig tilbagevendende månedlige periode, hvor jeg føler mig lidt farveløs... Den der dag hvor man kigger sig selv i spejlet og tænker "det kunne sku godt være mere spændende..."
Så ved jeg at jeg har slacket lidt for meget off på farveladen.. :/

Så er der brug for en lille Quick fix - for mig er det brynfarven der er en life saver !
Nu har jeg jo lidt en bryn obsession, I love it, når brynene er kraftige og markeret <3
UDEN man kan se de er optegnet på 100 meters afstand, er ikke fan af de er alt for kantede.... Men you know, så det ser ud som om Gud har været virkelig gavmild. Sådan lidt ligesom med bryster, at folk tænker ; shiiiiit... Du har været heldig, der har Vorherre sku været generøs, lucky girl... Out there for you to notice, but classy ;)
En anden lille quick fix, jeg benytter mig af fra tid til anden er a littel bit of tan in a can :) Bare lige for at tage det værste af vinterblegheden. Et lille hurtigt sprøjt, og så er det slut med tarvelig blåviolet hud & Hej Hej til "naturlig" lækker glød :)

Hvad er jeres go to quick fix ? :)





2 kommentarer:

  1. Hej.. :) Hvor køber du din brynfarve??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke :) Jeg plejer at købe det hos matas eller magasin, nogle gange har de det også i bilka & føtex :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...