torsdag den 11. oktober 2012

Lashes Baby !

Jeg har leget med vipper ! Den semi permanente af slagsen. Først fik vipperne lige en omgang farve. Både mine vipper og bryn får med jævne mellemrum en omgang farve for rigtig at komme til deres ret. Dog ikke den samme farve, brynene får en ikke alt for mørk brun tone. Vipperne får hele armen med en sort eller blåsort, for at gøre looket så intenst som muligt.

Vipperne er små buketter, jeg har kun brugt de korte og mellem, da de lange simpelhen blev for voldsomme. De sættes på med en pincet, en af gangen. "knuden" dyppes i limen, og vippen sættes fast på dine egne vippehår. Sørg for godt lys, og en god portion tålmodighed !
Jeg synes faktisk det færdige look blev rigtig fint ☺ meeeen er sku ikke særlig imponeret over limens holdbarhed... Så skal jeg bruge de vipper igen, vil jeg prøve at finde en anden lim.... Hvad synes i ? Er det fint, eller not so much...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...