torsdag den 7. juni 2012

Summer Make Up


The Basics
A Bit Of Colour
Blush/Bronzer/Eye Shadow
The Look

The Basics 
 Jeg starter med et let lag Strobe Creme fra Mac, den fugter huden og giver et fint perlemorsskær.
Bagefter bruger jeg lidt mineral pudder  'Wonder Powder' fra Make Up Store. Jeg bruger farven 'KALAHARI' som base, og bagefter en smule af den mørkere 'GOBI' som solskinspudder.
Garnier 'roll on' total uundværlig i min make up taske ! øjencrem & consealer i en. 
Brynene får lidt treatment mascara fra Make Up Store, der både plejer & fiksere.
Vipperne får farve & fylde med 'VOLUMINOUS 4X' fra L'oréal' i waterproof, fordi jeg er en crybaby i øjeblikket.

A Bit Of Colour
Bronzer fra L'oréal bruger jeg både som øjenskygge & blush. Den lyse som highligther under brynet & i øjenkrogen. Den peachy på den bevægelige del af låget. Den cremede turkis liner 'Crazy Lazy' fra Make Up Store bruger jeg under øjet, samt i den yderste øjenkrog. Den hvide 'Snowflake' kommer jeg på den vådekant, for at "åbne" øjet.

The lips - Rosa/pink lipbalm med faktor 15, fra elf. så kan man også lige pudse glorien over at have husket solfaktor :)

And the nails - the nails ! Matching nails med Chanel # ORANGE FIZZ


<3

2 kommentarer:

  1. Har tit overvejet den der lipbalm fra E.L.F. holder den godt? Jeg kan se, at jeg skal til at have gang i min turkise liner igen . den er åbenbart ved at være in ;) Og Orange Fizz har jeg også... stadig en lækker farve ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er SÅ glad for at have genfundet min Orange Fizz, ved slet ikke hvordan den har kunne få lov at blive gemt væk.... En farvet liner er en super nem måde at få lidt kick i makeuppen på ! Prøv kun at bruge den under øjet, for et hverdags venlig look :)
    Jeg er storforbruger af de cremede fra Make Up Store (dem med den lange tip) De har så mange fine farver ! :)
    Lipbalm fra elf er ret tyk og cremet i konsistensen, og så holder de jo altid længere :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...