mandag den 12. december 2011

This makes me feel beautiful..

Home Spa



Først tænder jeg stearinlys over hele badeværelset. Det elektriske lys skal være slukket, det er helt utroligt så stemningsfuldt det er at være i et rum kun oplyst af stearinlyses skær.

Har du duft lamper så er det nu de skal i brug ! Ellers giv et par sprøjt med en room spray, eller måske en ynglings parfume med dejlige minder.

Er det muligt så sæt noget afslappende musik på, det bidrager virkelig til spa oplevelsen.

Tænd for det varme vand, og giv dig god tid under det !

Min spa rutine består som regl af en omgang ansigts peeling, det er simpelhen så afslappende at stå og massere ansigtet, mens det varme vand plasker ned over kroppen.. mmmm.. 
Mens peeling masken får lov at sidde på lidt, bruger jeg en bodyscrub.
Jeg er stor fan af både sugarscrubs og salt polish. Ens hud bliver så eventyrlig blød lige i løbet af et øjeblik : )
Når jeg er blevet skrubbet fin, giver jeg mig altid god tid til sidde og hygge med en blød badekåbe, og lidt godt at drikke, mens jeg smøre mig ind i cremer fra top til tå. 
Jeg er te fanatiker så det er som regl det der bliver intaget, men lidt lækker juice er også godt.

Nu vil jeg hoppe ud i min lille hjemme spa <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...